4 Aralık 2013 Çarşamba

Avrupa' ya vizesiz girmenin müjdesi verildi..


Avrupa’ ya vizesiz girmenin müjdesi verildi..

avrupa-birligi-turkiye(2)ufukVe sonunda AB ile Türkiye arasında uygulanan vize muafiyeti ile ilgili açıklama resmen geldi. Benim hatta tüm gezginlerin ve seyahatsever tüm türk halkının hasretle beklediği AB ( Avrupa Birliği ) ‘ ye vizesiz girebilme müjdesi bugün itibari ile Brüksel’ de yapılan ortak bir basın toplantısı ile duyuruldu. Yani şudur ki artık Schengen Vizesi zulmü sona eriyor :) ..

Aslına bakarsanız benim bu konuda hiç umudum yoktu ama ben bu tarihin ve bu açıklamanın Türk halkı için bir dönüm noktası olduğunu düşünüyorum. Türk halkının seyahat özgürlüğü sonunda verildi ve bunun getireceği hem sosyal hem de ekonomik faydaları Türkiye fazlasıyla görecektir. Elbette basın toplantısında süreçle ilgili en fazla 3 ya da 3.5 yıl denildi ama artık bu tarihin bile bir önemi yok. Türkiye halkına, seyahatseverlere, sırtçantalılara ve tüm gezginlere hayırlı uğurlu olması dileklerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder